torsdag 28 maj 2009

Fantafrisyr


Så blev det födelsedag i år igen! Jag belönade mig själv med en sovmorgon, kaffe & vit toblerone innan det blev dags att tänka på den personliga hygienen. Dagen till ära skulle barret klippas, fram med maskinen och kör.......hum....kanske skulle kollat laddningen innan?? Efter ett par försök att vänta in rätta laddningen fick jag se mig besegrad och överväga andra alternativ(hatt).

Lätt panikslagen över trafiken(mängen) och total okontroll över hur många som ville närvara vid grillpartyt så stresshandlar jag lite färdigmarinerat kött och några italienska korvar, majs&sallad, glass&jordgubbar samt några öl. Köper alltså ingen barnvänlig mat samt glömmer alkoholfritt alternativ i garaget. 

Tur att jag har så överseende och underbara vänner som hjälper till att fixa en trevlig kväll i goda vänners lag.

Facit: 12st öl, 6st flaskor vin och 3liter wiskey  tillbaks till min lägenhet, och jag som bara ska vara kvar ett par månader. Det får bli en fest till ;-)

Nu ska jag sova!
Godnatt vart du är

Inga kommentarer: