söndag 19 oktober 2008

The Baked Potato


Idag har en dröm gått i uppfyllelse, jag har varit på "The baked potato" i studio city(LA) och lyssnat (insupit atmosfören) på MICHAEL THOMPSON …(GUITAR) JOHN J.R. ROBINSON …(DRUMS) BOBBY WATSON …(BASS) GREG MATHESON …(KEYS) ROMEO JOHNSON …(VOCALS) Grymt häftigt!!!
Började med sovmorrgon och sedan lunch med kyrkorådet, för att sedan ta en tur till jobbet och fixa några posters om "skördefesten".
Igår var jag på "The house of blues" (Sunset blv)och såg den norska gruppen "big bang". Mycket bra live ställe och ett bra band. Tack till F som var driver och pastor G som fixade plåtarna.
Det som irriterar mig mest just nu är det förbaskade billarmet som är helt irrationellet med sitt plötsliga krav på uppmärksamhet. Jag är säker ppå att grannarna håller med mig(speciellt hon med sovrummet mot garaget)
God natt Sverige vart du nu är!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grymt!! Jag har varit i L.A åtminstone tre gånger, men aldrig haft chansen att gå dit. Behåll adressen - jag kommer i maj 2009.

Oskar Johnsson sa...

Välkommen!! :-D