måndag 19 juli 2010

Drömtydning

Efter ett par dags härligt umgänge med vänner och golf så fick dagen spenderas med sport på TV(både tennis och golf) och pizza i soffan. Kändes som en bra dag att vara själv med mina tankar.
Jag funderar lite på det här med drömtydning...Jag kommer nästan aldrig ihåg några drömmar så det har liksom inte riktigt varit aktuellt..men idag drömde jag två drömmar som jag kommer ihåg som om det var verkliga händelser eller film. En under natten(jag vaknade, klarvaken) och en under min siesta :) mitt på dan....Sen är det ju en gammal konst, redan i gamla testamentet så fanns det drömtydare(tex David).....ja vi får se om jag orkar/har riktig lust??

Hur som helst så är jag fortfarande lite tagen av drömmarna, så nu går jag och lägger mig(efter en litet glas på balkongen.
Kärlek till er och önskan om en fantastisk vecka!

Kram

Inga kommentarer: