onsdag 21 juli 2010

Fylle sms.

Så börjar det så bra med en härlig pool&grillkväll med goda vänner. God mat, gott att dricka, varmt i poolen och en liten 5-kamp.
Underbar efterrätt, kaffe och avec.....och nu börjar "sannings samtalen" :-) Det är dags att runda av och bege sig hemåt....det blir taxi. Väl hemma påbörjas ett "fyllesms" eftersom.............ja varför då???
För att alla (som är lika berusade) förstår? För att det behöver sägas(för vems skull?) eller..........ja här någonstans tappar jag bort mig själv och det är nu den lilla ångesten vaknar till liv VARFÖR SKICKADE JAG DET??? Hur ska jag göra nu?? Skicka ett till och be om ursäkt?? Eller bara låta det vara??
Jag vet att jag har varit inne på detta ämne någon förut i bloggen, men nu sitter jag här ändå. Tur att jag är en romantiker och blir kärleksfull(något förstärkt av alkohol) så det borde inte bli superjobbigt att få ett sms från mig.
När jag nu läser igenom mobilen inser jag att det var ganska mycket som skulle sägas till många(i ett sms) och nu är det gjort. ;-)
Förlåt & kram!!

Inga kommentarer: